دانلود فارسی| UpVps.ir
سایت اصلی را با آدرس Www.UpVps.ir مشاهده کنید
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Company of Heroes گروهان قهرمانان

 

مجموعه بازی کامپیوتر Company of Heroes گروهان قهرمانان یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط Relic Entertainment طراحی و ساخته شده و کمپانی های مشهور THQ و Sega آن را به بازار عرضه کرده اند . اگر از شما در مورد حوادث و اتفاقات جنگ جهانی دوم سوال شود , چه مقدار از آن اطلاعات دارید ؟ به طور قطع اگر گیمر باشید به خوبی تاریخچه کاملی از آن را می توانید توضیح دهید زیرا جنگ جهانی یکی از سوژه های بازی سازان است که توانسته به خوبی در میان بازی ها جای گیرد . بازی های استراتژی زیادی در مورد جنگ جهانی دوم با ژانر استراتژیک مانند Commandos ساخته شد ولی زمانی که گروهان قهرمانان منتشر شد , همه اذعان کردند بهترین بازی استراتژیک از حوادث جنگ جهانی دوم همین نسخه است . تا به حال ۲ نسخه از این بازی زیبا و جذاب در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده است که توانسته بسیاری از طرفدارن خود را راضی نگه دارد و همچنین نظر بسیاری از منتقدان را نیز به خود جلب کند که به بررسی مختصر به هرکدام از آنها خواهیم پرداخت . اگر طرفدار بازی های استراتژیک هستید , پیشنهاد می کنم هرگز این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

Company of Heroes
بازی در مورد عملیات بزرگ و باشکوه نرماندی است عملیاتی که باعث شد سربازان بسیاری در ساحل اوهاما جان خود را از دست دهند . سربازانی که با تمام وجود , بدن خود را در برابر گلوله های دشمن قرار می دهند تا از اشغال سرزمین های خود توسط آلمان ها جلوگیری کنند . عملیات نرماندی , عملیاتی است که در ۱۹۴۴ آغاز شد و ماه ها ادامه یافت . بازی به دلیل آنکه تمامی اتفاقات تاریخ را به تصویر نمی کشد , فقط دو گروه متحدین و متفقین یعنی آمریکا و آلمان را به تصویر خواهد کشید . گیم پلی بازی فوق العاده است . در این بازی شما دارای مقری برای استراحت نیروهای خود دارید در ضمن منابع شما به ۳ دسته Manpower , Munitions و Fuel تقسیم می شوند . Manpower در اصل قدرت شما برای تولید کردن نیرو است و مهمترین بخش محسوب می شود . Munitions تسلیحات و مهمات شما را شامل می شود و به وسیله آن می توانید نیروهای خود را در نبردها پشتیبانی کنید . آخرین مورد هم Fuel است که به معنای سوخت بوده و برای ساخت و ساز به آن نیاز پیدا خواهید کرد . در طی بازی نیروهایی که دراختیار دارید , با کسب تجربه خواهند توانست به نیروهای زبده ای تبدیل شوند به طور مثال سربازانی که برای اولین بار پا به میدان نبرد می گذارند در هنگام شلیک بر روی زمین دراز کشیده و محل مناسبی را برای تیراندازی انتخاب نمی کنند ولی سربازانی که مجرب هستند به خوبی تیراندازی میکنند و کارایی بیشتری در میدان نبرد از خودشان نشان می دهند . فراموش نکنید استراتژی در حمله و دفاع بسیار مهم است زیرا اگر بدون برنامه کاری را انجام دهید باعث خواهد شد تمام سربازان خود را از دست داده و شکست سنگینی را متحمل شوید . یکی از دلایلی که این بازی را بسیار محبوب کرد , گرافیک فوق العاده آن است . افکت های تصویری از جمله پرتاب شدن اشیا به اطراف بر اثر برخورد نارنجک و سایه زنی های تانک ها و درختان با چنان دقت و ظرافتی در بازی طراحی شده است که هیجان در رگ های پلیر جریان پیدا می کند . از صداگذاری قدرتمندی که بر روی این افکت ها قرار دارد نیز نمی توان به همین سادگی ها گذشت .

 

تصاویری از محیط بازی

Company.of.Heroes.Anthology.1.www.Download.ir

Company.of.Heroes.Anthology.2.www.Download.ir

Company.of.Heroes.Anthology.3.www.Download.ir

Company.of.Heroes.Anthology.4.www.Download.ir

Company.of.Heroes.Anthology.5.www.Download.ir

Company.of.Heroes.Anthology.6.www.Download.ir

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Pentium 4 2 GHz or Athlon Equivalent
Memory: 512 MB
Hard Drive: 6.5 GB Free
Video Memory: 64 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0

 

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP
Processor: Pentium 4 3 GHz or Athlon Equivalent
Memory: 1 GB
Hard Drive: 6.5 GB Free
Video Memory: 128 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0

 

Company of Heroes 2
داستان این نسخه تفاوت های بسیاری با نسخه قبلی داشته و در اصل مهمترین نبردهای جنگ جهانی دوم را روایت می کند . در این بازی پلیر در نقش فرمانده ارتش سرخ شوروی به نام لو آبرامویچ ایزاکوویچ ایفای نقش می کند . لو آبراموویچ در شبی سرد و در کلبه ای کوچک مورد بازجویی قرار می گیرد . لهجه روسی او ممکن است این تصور را در ذهن شما به وجود آورد که اسیر روس ها شده , اما اینطور نیست . وقتی آبراموویچ خاطرات خود را از ۱۹۴۲ شروع به مرور می کند , به مرور روند داستانی بازی برای شما تداعی می شود . شاید یکی از کسانی که باعث شود شما بازی را به پایان برسانید , شناخت بیشتر از آبراموویچ و رشادت های او در میدان نبرد است . در طول بازی صحنه های سینماتیک زیادی از فرمانده ایزاکوویچ وجود دارد که باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است البته فراموش نکنیم در کنار تمامی اینها , آوارگی مردم و اجبار سربازان برای مبارزه نیز به تصویر کشیده شده است . گیم پلی بازی همانند نسخه قبلی است و سعی شده تا با تغییرات اندک , شیرینی نسخه قبل را برای پلیرها تداعی کند . مهمترین هدف بازی , رسیدن به نقاط استراتژیک دشمن با استفاده از جوخه های مختلف پیاده نظام و زرهی و از بین بردن دشمنان است . در این بازی , سربازان به طوری خاص سنگرگیری می کنند که از محاصره توسط نیروهای دشمن جلوگیری کرده و همین امر باعث می شود تا تلفات کاهش یابد . بخش جدیدی با نام Theater of War اضافه شده است که نسبت به نسخه تکنفره سخت تر بوده و به نوعی بهترین جا برای محک زدن مهارت ها و تجربه هایی است که در طول بازی به دست آمده است . بدون اغراق , تمامی بازی هایی که توسط Relic Entertainment ساخته شده اند , در گرافیک فوق العاده عمل کرده اند . در این بازی نیز از موتور بازی سازی Essence Engine 3.0 استفاده شده است که تمامی جزئیات و محیط به طرز خیره کننده ای طراحی شده است همچنین افکت هایی که در بازی استفاده شده گواه بر همین امر است . شاید یکی از مهمترین بخش هایی که باعث می شود پلیر احساس حضور در میدان نبرد را تجربه کند , صداگذاری خارق العاده بازی است . صدای فریاد سربازان ، شلیک گلوله و انفجار به قدری طبیعی و واقع گرایانه است که پلیر را میخکوب می کند .

 

تصاویری از محیط بازی

Company.of.Heroes.Anthology.7.www.Download.ir

Company.of.Heroes.Anthology.8.www.Download.ir

Company.of.Heroes.Anthology.9.www.Download.ir

Company.of.Heroes.Anthology.10.www.Download.ir

Company.of.Heroes.Anthology.11.www.Download.ir

Company.of.Heroes.Anthology.12.www.Download.ir

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 32bit Vista
Memory: 2GB RAM
Processor: 2Ghz Intel Core2 Duo or equivalent
Graphics: 512MB Direct3D 10 capable video card GeForce 8800 GT or Radeon HD 2900XT
Internet: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30GB free Hard disc space

 

سیستم پیشنهادی :

OS: 64bit Windows 7
Memory: 4GB RAM
Processor: 3Ghz Intel i5 quad core or equivalent
Graphics: 1024 MB Direct3D 11 capable video card GeForce GTX 470 or Radeon HD 5850
Internet: Broadband Internet connection
Hard Drive: 30GB free Hard disc space

 

دانلود با لینک مستقیم:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, توسط وارتری

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ